سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متخصص ارتودنسی

 مناسب دیوارپوش برای اتاق خواب

اگر بخواهیم کاربردهای چوب درختان را خلاصه کنیم ، در سطح جهانی ، چوب یک ماده خام فراوان و تجدید شونده است که برای تولید انرژی و مواد شیمیایی بکار می‌رود . چوب همواره نقش مهمی را در تولید انواع وسایل به عهده داشته است که به مرور زمان ، اکثر آنها با مواد پتروشیمیایی جایگزین شده است . با وجود اهمیتی که مواد پتروشیمیایی دارند ، نباید فراموش کرد که منابع نفتی و فسیلی پایان پذیرند و قیمت آنها رو به افزایش است .

پیشنهاد ما این است دیوار بالای تخت اتاق خواب خود را با چوب های ترمو بپوشانید که این کار به جذابیت اتاق شما می افزاید، علاوه بر آن یک حس نوستالژیک قدیمی هم در اتاق شما بوجود می آید. اگر دیوار های اتاق شما سفید باشد رنگ قهوه ای تیره با آن هماهنگ می شود اگر هم دکوراسیون چوبی دارید می توانید یکی ازرنگ های ترموود را به سلیقه خود انتخاب کنید . از طریق لینک زیر میتوانید بیشتر با ترموود و رنگ آن آشنا شوید .

 دکوراسیون آشپزخانه با ترموود

برای آشپزخانه بسته به سلیقه شما می توان کابینت های مدرن و یا کلاسیک ساخت اما اگر بخواهیدکابینت های ترموودیداشته باشید این را بدانید آشپزخانه ای بی نظیر در انتظار شماست چرا که کابینت های ترموودی علاوه بر زیبایی در برابر گرما و رطوبت مقاوم هستند.

در صورتیکه به ذرات روغن آلوده شوند به راحتی میتوان آنها را شست و تمیزی را به ظاهرشان هدیه داد. استفاده از ترمو وودها به حدی زیاد شده که میتوان حتی دیوارهای خانه را با آن تزیین کرد و فضایی دلنشین و گرم به دکوراسیون خانه هدیه داد.

ترمووود

چوب نمای ساختمان

چوب ترمو