سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متخصص ارتودنسی

بهترین رژیم غذایی در ارتودنسی

در ارتودنسی رژیم های غذایی مختلفی استفاده میشوند چرا که علاوه بر اینکه بیمار را تقویت میکنند میتواندد در تاثیر ارتودنسی نیز بسیار تاثیر گذار باشند.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که میخواهیم به معرفی و بررسی بهترین این رژیم ها بپردازیم.

مراقبت و نگهداری از براکت های ارتودنسی همواره امری مهم بوده و باعث می شود لبخند نهایی شما هر چه سریعتر به زیباترین شکل ممکن پدیدار شود. عادت کردن به براکت ها مستلزم اعمال تغییراتی نیز در رژیم غذایی شما می باشد، زیرا برخی غذاها به براکت ها آسیب می زنند یا موجب مشکلات دندانی می شوند. یک رژیم سالم به مفهوم بدنی سالم، دندانهایی سالم و البته یک نتیجه بهتر در پی درمان ارتودنسی شما یا کودکتان می باشد.

در ادامه لیستی از غذاها یا آیتم های غیر خوراکی که پتانسیل آسیب به دستگاههای ارتودنسی و کند کردن روند درمان را دارند ارائه می گردد. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که در عمده موارد، حس عمومی شما خواهد گفت که از چه غذایی باید بپرهیزید.

بیمار ارتودنسی باید از خوردن غذاهای پر شکر بپرهیزد

غذاهایی که شکر زیاد دارند

غذاهای پر شکر باید محدود شوند. موارد اندکی هم که مورد استفاده قرار می گیرند می بایست مواقعی باشد که شما بلافاصله بعد از آن قادر به مسواک زدن باشید. این غذاها پتانسیل تجمع بالای پلاک میکروبی را دارند. ترکیب پلاک و شکر سبب تولید اسید در دهان می شود که می تواند منجر به ایجاد لثه های متورم، لکه های سفید روی دندانها و پوسیدگی دندانی گردد


 ارتودنسی

متخصص ارتودنسی


 لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن

لوله ها پلی اتیلن دوجداره را پیشتر بسیار برای شما تشریح کرده ایم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از یک نمونه  از این لوله های دوجداره به نام لوله های کاروگیت بسیار مهم و تاثیر پذیر و همه گیر است.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار جالب وهیجان انگیز خواهد بود.

در این مقاله به معرفی قیمت لوله دو جداره کارو گیت پلی اتیلن خواهیم پرداخت و درباره این محصول روتن کاربیشتر اطلاعات کسب خواهیم کرد . لازم به یادآوری است که روتن کار تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن بوده و همچنین قادر به ساختاتصالات پلی اتیلن مربوط به انواع محصولات خود است . 

از انجایی که نیاز روز افزون به محصولات این شرکت در کشور بیش از پیش احساس می شود . لازم است با این محصولات بیشتر اشنا شده و با کار کرد های ان ها بیشتر آشنا شوید . از این رو لازم است به قیمت این محصولات توجه زیادی شود . 

از انجا که روتن کار یکی از تولید کنندگان برتر در ایران محصوب می شود لازم است از طریق لینک های زیر علاوه بر کیفیت با محصولات این شرکت نیز آشنا شوید . 

قیمت اتصالات پلی اتیلن 

قیمت لوله پلی اتیلن 

استفاده از لوله های دوجداره کارو گیت

ساخت لوله های دوجداره کاروگیت با مدرن ترین دستگاه های آلمانی و  مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته می شود. این نوع لوله های با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود و با توجه به سبکی و انعطاف پذیری و همچنین سهولت در اجرا و به صرفه بودن از نظر اقتصادی برای مصارف گوناگونی از قبیل انتقال خطوط آبرسانی و فاظلابی و … مورد استفاده قرار میگیرند. 


مسواک ارتودنسی پشت دندان ها چیست؟

گاهی اوقات پشت دندان ها را مسواک میزنند.اما ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که چگونه میتوان پشت دندان هایی که ارتودنسی شده را مسواک کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.
از جمله قسمت هایی که بیماران به آن توجه کافی ندارند پشت دندانها است. مسواک ارتودنسی با همان زاویه 45 درجه و با حرکتی چرخشی برای تمیز کردن نواحی پشتی (زبانی) دندانهای جلو و عقب بکار می رود.

بیمار ارتودنسی باید روی سطح جونده دندانها را نیز مسواک بزند

مسواک زدن طوق دندان چگونه است؟


با توجه به اینکه بیشترین تجمع خرده های غذایی و پلاک میکروبی در نواحی طوق دندانها است، بیمار ارتودنسی می بایست توجه ویژه ای به این قسمت ها نشان بدهد. برای این منظور مسواک با زاویه 45 درجه بین لثه و براکت قرار گرفته و با حرکت چرخشی به آسانی نواحی مجاور لثه تمیز می شود


ارتودنسی

متخصص ارتودنسی


کشیدن دندان در ارتودنسی آسان

بسیاری از افراد که به ارتودنسی و متخصصین این امور مراجعه میکنند میخواهند بدانند که کشیدن دندان ها چگونه بر ارتودنسی تاثیر میگذارد.پس ادامه این مطلب را بر این اساس تنظیم خواهیم کرد.ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

سیستم دیمون به دلیل اصطکاک پایین تر و اعمال نیروی کمتر به دندانها می تواند به تدریج سبب افزایش پهنای قوس فکی همراه با تشکیل استخوان اطراف دندانها گردد. از سویی به دلیل مقدار نیروی اندک دیمون، برآمده شدن دندانهای جلویی در جریان درمان بدون کشیدن نسبت به ارتودنسی با براکت های معمولی کمتر خواهد بود. بنابراین در مواردی که بنا به صلاحدیدمتخصص ارتودنسی گزینه ارتودنسی بدون کشیدن دندان مطرح گردد سیستم دیمون به خوبی این مسیر را تسهیل می کند. نکته ای که باید به آن دقت کرد این است که سیستم دیمون تنها یک ابزار با قابلیت تسهیل ارتودنسی بدون کشیدن است ولی تعیین کننده اصلی متخصص ارتودنسی است که با در نظر گرفتن ویژگیهای اختصاصی صورتی دندانی بیمار طرح درمان ارتودنسی را رقم زده و گزینه کشیدن یا نکشیدن را انتخاب می کند.

ارتودنسی دیمون سبب بهبود فرم لب ها و افزایش عرض لبخند می گردد

ایجاد لبخند عریض چگونه است؟

بسیاری از افرادی که در دنیای امروز زندگی میکنند به دنبال داشتن لبخندی زیبا هستند اما چگونه است.پس ادامه این مطلب را اینگونه تنظیم میکنیم که شما با انواع لبخند ها آشنا شوید .پس ادامه این مطلب را از دست ندهید اگر به دنبال داشتن لبخندی زیبا هستید.

یک مزیت بارز ارتودنسی به روش دیمون بهبود فرم صورتی و لبخند بیمار می باشد. در عمده موارد ردیف نمودن دندانها بدون کشیدن دندان، ساپورت بهتری برای لب ها و گونه ها ایجاد می کند. در حالیکه کشیدن دندان اغلب منجر به افت بافت های نرم و مسن تر به نظر رسیدن صورت بیمار می گردد. از سوی دیگر با افزایش سن، لب ها طی روندی طبیعی نازکتر می شوند بنابراین تا حد ممکن از انتخاب گزینه کشیدن دندان پرهیز می کنیم. این امر با سیستم ارتودنسی دیمون قابل کاهش می باشد. در واقع هدف ما علاوه بر ردیف نمودن دندانها، اهداء لبخندی عریض و زیبا به بیمار است. از اینرو ما برای درمان  ارتودنسی هر فرد ضمن در نظر گرفتن صورت، نیمرخ و لب ها، پیش بینی وضعیت انساج نرم او را در دهه های 40 و 50 زندگی نیز مدنظر قرار می دهیم.




ارتودنسی

متخصص ارتودنسی


 بهترین چوب نمای ساختمان

از مصالح زیادی برای نمای ساختمان ها استفاده می شود . سرامیک ها، سنگ نماها، و چوب های نمای ساختمانی از این قبیل اند.

برای اینکه یک نمای مدرن و شیک داشته بتشید پیشنهاد ما به شما استفاده از ترموودها بر ای نمای چوبی می باشد. این نوع نماها از کیفیت بالایی برخورداراند.

 

رهاورد چوب تنها شرکت ایرانی است که اجرای چوب نمای ساختمان با ضمانت را پیمانکاری میکند. چوب ترمو بخاطر مقاوت بالایی که در برابر تغییرات جوی ، عوامل رشد قارچ و پوسیدگی و نور آفتاب دارند گزینه ای عالی جهت استفاده در  نمای ساختمان میباشند.

شرکت رهاورد چوب دارای نمایندگی رسمی از بزرگترین تولید کنندگان ترمو وود میباشد ، پذیرای ارائه خدمات اجرای چوب نمای ساختمان با ضمانت است . این ضمانت چوب ترمو 35 ساله و موارد زیر را در بر میگیرد:

  • آسیب دیدگی از تغییرات شرایط جوی
  • ترک خوردگی روی قسمت نرم چوب
  • تغییر کردن اندازه چوب ترمو
  • رشد کپک روی چوب
  • تغییر در ظاهر چوب

 روف گاردن چیست 

شرکت رهاورد چوب از پیشگامان تامین ترموود و اجرای متریال های ساخت روف گاردن با بالاترین استانداردهای روز دنیا میباشد . طراحی و اجرای روف گاردن به دلیل اینکه در بالای ساختمان اجرا میشود نیاز به زیرسازی تخصصی و همچنین گیاهان خاص آن است . اجرای روف گاردن به صورت استاندارد و صحیح از تخصص های رهاورد چوب میباشد.