سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متخصص ارتودنسی

 

معرفی ونیر لمینت پرسلاین 

یک روش عالی و پر خاطب برای زیبایی دندان را ونیر لمینت پسلاین شناخته اند. در این زمینه مطلبی را برای شما علاقه مندان در زمینه ی زیبایی دندان ها قرار داده اییم. ونیر لامینت پرسلاینی احتمالاً پرکاربردترین روش دندانپزشکی زیبایی برای خلق لبخندی زیبا و مسحورکننده است. این روش به حداقل تراش دادن دندان، حدود نیم میلی‌متر نیاز  دارد و به همین دلیل در مقایسه با روکش ترمیم نگهدارنده‌تر و محافظه‌کارانه‌تری است. ونیر چینی این امکان را برای دندانپزشک فراهم می‌آورد تا موقعیت، شکل، اندازه و رنگ دندان را دستکاری کند. البته ونیر تنها روش اصلاح ناهنجاری‌ها و نقص‌های زیبایی نیست، با این حال ترمیمی با قابلیت‌ها و کاربردهای گوناگون به شمار می‌رود که در کلینیک‌های دندانپزشکی ارائه می‌شود.

شناخت مزیت های ارتودنسی

اگر درمورد ارتودنسی اطلاعاتی داشته باشید میدانید که بهترین روش برای در مان مشکلات دندان و زیبایی دندان ها شناخته شده است  و متخصصین این روش را برای کسانی که علاقه مند به زیبای دندان شان دارند پیشنهاد میکنند در مورد ویژگی های ارتودنسی به شرح زیر است. 

بهبود ظاهر: تاثیر لبخند زیبا بر جذابیت چهره باورنکردنی نیست. دندان‌های صاف و مرتب اعتماد به نفس را ارتقا می‌دهد و درهای بسیاری را رو به فرصت‌های جدید و زندگی شادتر باز می‌کند.
محافظت از دندان‌ها و لثه‌ها: مشکلات بایت و کج بودن دندان‌ها تحلیل لثه، ساییدگی مینا و پوسیدگی غیرعادی دندان را به دنبال دارد.
جلوگیری از تحلیل استخوان: نامرتب بودن دندان‌ها به مرور استخوان را تحلیل می‌برد. زیبایی ظاهری را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و جویدن و صحبت کردن را دشوار می‌کند.
جلوگیری از اختلال مفصل فکی گیجگاهی (TMJ): این اختلال با علائمی چون سر درد، میگرن، قفل شدن فک، زنگ زدن و صدا دادن گوش و درد عضلانی همراه است.