سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متخصص ارتودنسی

 تاثیر مثبت جراحی فک بر چهره

یکی از مهمترین راه های درمان مشکلات دهان و دندان را میتوان جراحی فک دانست که ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از آن چگونه بر صورت و چهره افراد تاثیر خواهد گذاشت.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.
یکی از مشکلات رایج در افراد ، موقعیت نامناسب و ناهنجاری های در فک و صورت است. که با جراحی های اصلاحی فک چهره ی افراد به طور معجزه آسایی تغییر خواهد کرد، زیبایی چهره با جراحی فک قابل دست یابی می باشد .
یکی از جراحی هایی که برای برطرف کردن بی نظمی آرواره ها و دندان ها و همچنین بی نظمی اسکلتی انجام میشود جراحی ارتوگناتیک است که توسط جراح فک و صورت انجام میشود.
به همین جهت علاوه بر تغییر چهره افراد شاهد بهبود عملکرد صحبت کردن ،جویدن و حتی تنفس بهتر میشوند

زیبایی چهره با جراحی فک

سن مناسب برای جراحی فک


بهترین سنی که فرد میتواند در آن به انجام جراحی فک بپردازد سن 18 الی 25 سالگی است به دلیل اینکه رشد فک در این مرحله از سن به حد نهایی خود رسیده و متوقف شده است. علاوه بر این تغییر چهره به وسیله جراحی فک هم باید در همین سنین که فرد بلوغ استخوانی خود را پشت سر گذاشته است انجام شود.
دوره ی درمان ارتودنسی و جراحی فک در حقیقت دوره های درمانی مکمل یکدیگر هستند . در اغلب موارد به بیمار پیشنهاد میشود که برای اینکه دندان ها به موقعیت اصلی خود برسند ابتدا دندان ها را ارتودنسی کرده و پس از یکسال اقدام به جراحی نماید


ارتودنسی

متخصص ارتودنسی